مهدی تاج قرار است به درگیری مربی تیم ملی و معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال ورود و با مقصران این موضوع برخورد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالیکه چندی پیش، جیم هانسن، نائب رئیس کمیته انضباطی یوفا و مشاور بین الملل فیفا درصدد بود همراه با علی خطیر، معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از "ساختمان پک" بازدید کند اما اوسیانو داکروز، دستیار پرتغالی کارلوس کی روش که در زمان غیبت سرمربی تیم ملی به مرد همه کاره این ساختمان تبدیل شده است با پرخاش به آنها مانع از حضورشان در این ساختمان شد.

پس از این اتفاق، فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد که در آن به صراحت اعلام شد که حضور علی خطیر و جیم هانسن در "ساختمان پک" بدون هماهنگی انجام شد و مقاومت "اوسیانو" برای جلوگیری از ورود این افراد به ساختمانی که اطلاعات محرمانه تیم ملی را در خود جای داده است، جزء وظایف قانونی "اوسیانو" بود و همچنین "علی خطیر" آغازگر این غائله بوده است.

در زمان رخ دادن این اتفاق، مهدی تاج و محمدرضا ساکت در هلند حضور داشتند و دیروز ( جمعه ) به ایران بازگشتند و بر همین اساس، رئیس فدراسیون فوتبال درحال تلاش است تا با گفت و گو با 2 طرف، درباره این موضوع اطلاعات لازم را کسب کند و تصمیم نهایی را بگیرد.

گفتنی است، جلسه بررسی برنامه‌های اجرایی فیفا با حضور رؤسا و دبیران کل بیش از 20 فدراسیون فوتبال دنیا از جمله ایران برگزار شد و مهدی تاج و ساکت نمایندگان کشورمان در این نشست بودند.

انتهای پیام/

تاج به درگیری خطیر و کروز وارد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار