معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: راه راتباطی ۵۳ روستای این استان بر اثر بارش برف بسته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:راه ارتباطی ۵۳ روستای استان زنجان بسته است.

وی افزود: بیشترین راه‌های روستایی بسته شده به دلیل بارش برف مربوط به شهرستان ایجرود با ۲۰ جاده است، ومابقی مربوط به ۶ روستا در شهرستان خدابنده، هفت روستا در زنجان، پنج روستا در زنجانرود، چهار روستا در طارم و در شهرستان‌های ماهنشان و خرمدره نیز هرکدام یک راه روستایی بسته شده است.

به گفته یوسفی، راهداران با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاشند با نمک پاشی و تیغ زنی جاده‌های اصلی و فرعی مسیر‌های بسته شده را به زودی بازگشایی کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری در مسیر‌های کوهستانی و صعب العبور خودداری کنند چرا که این مسیر‌ها در حال حاضر علاوه بر برف و مه غلیظ همراه با کولاک است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ر

20 جاده در شهرستان ایجرود بسته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.