فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رسانه ها به آسیب شناسی مسائل مبتلا به جامعه بپردازند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در دیدار اعضا هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب استان کرمان، با سردار بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن بیان مسائل و دغدغه های جنوب استان توسط اعضا هیئت مدیره، سردار بنی اسدی به نقش اثر گذار اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها با آسیب شناسی مسائل مبتلا به در حوزه های مختلف، می توانند هدف گذاری مناسبی برای رفع مشکلات جامعه و مسائل امنیتی،اجتماعی داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار و یافتن نقاط ضعف و قوت مسائل، تنها بخشی از رسالت رسانه هاست افزود: ریشه یابی اتفاقاتی که رخ می دهد و منجر به آسیب می شود‌ضرورتی است انکار ناپذیر که نباید از آن غفلت کرد.


سردار بنی اسدی فر در ادامه به بیان اهمیت عملکرد و لزوم همکاری سایر دستگاه های دولتی در راستای نشاط و امنیت اجتماعی پرداخت و گفت: تقویت زیر ساخت ها و انجام کارهای زیر بنایی ،فرهنگ سازی مناسب، احیا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، انجام کارهای فرهنگی چون برگزاری کارگاه های روانشناسی می تواند به مسائل امنیتی جامعه کمک کند.


وی همچنین از کشته شدن ۹۲۴ نفر در جاده های استان، طی ۱۰ماه امسال خبر داد و با ابراز نگرانی بیان داشت:مراقبت از جان انسانها یا به عبارتی محافظت از سرمایه های اجتماعی، از وظایف مهم پلیس است و اگر سخت گیری های این مجموعه نباشد باید بیشتر از این شاهد مرگ هموطنانمان باشیم.


سردار بنی اسدی در پایان بر داشتن روحیه مطالبه گری و سهم خواهی رسانه ها تاکید کرد و ضمن بیان ضرورت ارتباط تنگاتنگ اصحاب رسانه با مردم گفت:رسانه ها برگرداندن روحیه بزرگ منشی و گذشت به مردم را که روزگاری سرلوحه همگان بوده، دغدغه خود بدانند تا به پایین آوردن درصد جرائم خشن جامعه کمک کنند.
انتهای پیام/ی

کشته شدن ۹۲۴ نفر در جاده های استان کرمان طی ۱۰ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.