مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان از راه اندازی لینک های نظام پیشنهادات و مرکز 137 بر روی سایت شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ایلاقی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمانگفت : شهرداری کرمان در راستای توسعه راه های ارتباطی شهروندان با شهرداری، اقدام به ایجاد لینک نظام پیشنهادات بر روی سایت شهرداری کرمان نموده است .


وی ادامه داد : هم چنین در این راستا لینک ارتباط شهروندان با "مرکز 137" با هدف اعلام مشکلات شهری، از هم اکنون بر روی سایت شهرداری کرمان فعال و قابل استفاده است.


وی هدف از این اقدامات را رفاه حال شهروندان ،عدم حضور فیزیکی شهروندان به مرکز ارتباط مردمی 137 )،تسریع در انتقال مشکلات و پیشنهادات شهروندان به مسئولان شهرداری و سرعت در پاسخگویی به آنها عنوان کرد .


ایلاقی از شهروندان خواست : با مراجعه به سایت شهرداری کرمان به آدرس www.kermancity.ir نسبت به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود اقدام کنند.


وی اظهارکرد : مسائل ارسال شده در کمترین زمان ممکن به مسئولان مربوطه در شهرداری ارجاع داده می شود تا انها ضمن بررسی و رفع مشکلات اعلام شده ،پیشنهادات شهروندان را در صورت امکان در تصمیمات و برنامه ریزی های خود بکار گیرند.


وی در پایان از شهروندان خواست : پس از اعلام مشکلات یا پیشنهادات خود در لینک های اعلام شده ،شماره تماس خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

انتهای پیام/ی

راه اندازی لینک های نظام پیشنهادات و مرکز 137 بر روی سایت شهرداری کرمان

برچسب ها: 137 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار