دادگر: هیچ گونه دخل و تصرفی در انتخابات کمیته ملی المپیک رخ نداد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با وجود اینکه در انتخابات کمیته ملی المپیک رقابت خیلی نزدیکی بود، اما هیچ گونه دخل و تصرفی در آن رخ نداد.

دادگر:هیچ گونه دخل و تصرفی در انتخابات امروز رخ ندادبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی درباره انتخاب شدن صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک بیان کرد:امروز کمیته ملی المپیک رئیس جدیدش را شناخت و امیدوارم روح، خون و فکر جدید همراه کمیته ملی المپیک باشد و با برنامه‌های خوبی که حاکم خواهد شد بتوانیم در مسابقات بین المللی به موفقیت برسیم.

او درباره اینکه از قبل مشخص بود که صالحی امیری رئیس جدید این کمیته ملی المپیک می‌شود، گفت: چنین چیزی وجود نداشت چرا که خیلی از افراد می‌گفتند من دبیر کل می‌شوم، اما همانطور که مشاهده کردید فرد دیگری انتخاب شد. همچنین با وجودی که انتخابات کمیته ملی المپیک رقابت تنگاتنگ و خیلی نزدیک بود، اما هیچ گونه دخل و تصرفی در آن رخ نداد.

دادگر درباره اینکه صالحی امیری بدون رقیب رئیس جدید کمیته ملی المپیک شد، اظهار کرد:این مسئله نشان از شایستگی صالحی امیری است و به نوعی شرایط برابر و یکسان بود و در ضمن طبیعی است که دوستان در انتخابات به دنبال یارگیری هستند و من هم داشتم تلاش می‌کردم تا رای اعتماد افراد حاضر در مجمع را بدست بیاورم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اینکه صالحی امیری از رزومه خاصی در ورزش برخوردار نیست گفت: او مدیر ورزشی است و مدت کوتاهی هم سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را عهده دار بوده است که اتفاقا در طول آن مدت توانست به خوبی و با سرعت زیاد کار‌ها را پیش ببرد، اما جو حاکم در مجلس وقت شورای اسلامی به او این اجازه را نداد که جامعه ورزشی از وجود او بهره‌مند شود. البته خیلی خوشحالم که مسعود سلطانی فر در حال حاضر وزیر ورزش است به نوعی حضور او منشا خیر و برکت در ورزش کشورمان است. صالحی امیری یک مدیر ورزشی توانمند است و به نظر می‌رسد یک مدیر نبایستی در مورد مسائل ورزشی کارشناس باشد بلکه همین که بتواند مدیریت و ارتباطات را خوب در عرصه بین المللی اجرا کند برایمان رضایت بخش است.

انتهای پیام/

اظهارات دادگر در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
باید با نظارت بیشتر بررسی وپیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
چه عالی
آخرین اخبار