پولادگر: عملکرد تیم ملی تکواندو را در حضور کادرفنی بررسی می‌کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در پایان هر رویدادی در شورای فنی، عملکرد تیم‌های ملی را بررسی می‌کنیم.

پولادگر:در پایان هر رویدادی عملکرد تیم های ملی مان را در حضور کادر فنی بررسی می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو درباره تغییرات در تیم ملی تکواندو گفت: در پایان هر رویدادی در شورای فنی عملکرد تیم‌های ملی را در حضور کادر فنی بررسی می‌کنیم. تیم ملی تکواندو کشورمان در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان حضور داشت و نتیجه خوبی در آنجا کسب کردیم. عملکرد کادر فنی تیم ملی تکواندو بررسی می‌شود و پس از آن در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

پولادگر درباره اینکه آیا ۲ تیم را به بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم یا خیر، گفت:فکر نمی‌کنم ۲ تیم داشته باشیم. مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و قطعا با یک ترکیب در این ۲ رویداد شرکت می‌کنیم. در ضمن، چون مسابقات قهرمانی جهان برگزار نمی‌شود و تنها بازی‌های گرندپریکس را در پیش داریم. با توجه به توقعی که همگان از تیم ملی تکواندو برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارند باید تدبیری بیاندیشیم که با یک تیم قوی راهی اندونزی شویم.

او درمورد انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد: انتخابات خوبی برگزار شد و تصمیم گرفتم فرصت را در اختیار جوانان قراردهم تا بیشتر وقتم را در اختیار فدراسیون تکواندو قراردهم.

انتهای پیام/

اظهارات پولادگر درباره انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار