رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: توافق مجمع انتخابات برای حضور من در کمیته ملی المپیک را به فال نیک بگیرید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا صالحی امیری رئیس منتخب کمیته ملی المپیک در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک در واکنش به این موضوع که ریاست او در کمیته ملی المپیک از قبل مشخص بوده است بیان کرد: اجماع میان اعضای مجمع بیانگر هم نوایی بین جامعه ورزش است. اختلاف یک امر نامیمون است. این که همه اعضای مجمع اتفاق می‌کنند که یک خدمتگزار به جمع شان اضافه می‌شود یک نکته بسیار مهم است. این را به گونه‌ای دیگر در نظر بگیرید و به فال نیک بگیرید که همه اعضای مجمع، وزارت ورزش و کمیته المپیک با هم در یک راستا هستند و همدل و صمیمی کار را پیش می‌برند.

او افزود: قدردان زحمت تک تک روسای فدراسیون‌ها هستم که در شرایط سخت خدمات زیادی داشتند و قدردان زحماتشان هستم. از همه ورزشکاران که پرچم دار غرور و عزت ملی هستند تشکر می‌کنم. از پیشکسوتان درخت تنومند ورزش متشکرم. به عنوان عضو کوچک جامعه تلاش می‌کنم بتوانم در کنار وزیر محترم و سایر دوستان تمام توانم را برای توسعه ورزش بکار بگیرم و تنها معیارم اخلاق و معرفت و همگرایی است.

صالحی امیری بیان کرد: حضور سلطانی فر را یک نعمت برای ورزش می‌دانم و با نیت کمک به او آمدم. در مورد کمیته المپیک هم باید بگویم که امروز ورزش یک قدرت نرم برای ایران خواهد بود. یک مدال فقط یک مدال برای قهرمان نیست و یک غرور ملی برای ایرانیان در سطح ملی و جهان است. تلاش‌هایی که در کمیته المپیک برگزار خواهد شد مکمل تلاش‌ها در وزارت ورزش است. نسبت به اتفاقات ورزش بی اطلاع نیستم، اما با سلطانی فر هم فکری خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد استعفایش از شهرداری و حضور در کمیته المپیک گفت: تابع مراجع قانونی و حقوقی خواهیم بود. در روز‌های آینده با استفساریه‌ای که از مراجع حقوقی خواهیم کرد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد. در فرصت‌های دیگر با شما دیدار خواهم کرد و از برنامه‌ها و سیستم هایم با شما خواهم گفت.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری درباره انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار