معاون فرماندار شهرستان چادگان گفت: با توجه به اهمیت جشن پیروزی انقلاب اسلامی، فضاسازی‌های بانشاط و برپایی جشن‌های شاد و سرورآفرین باید در دهه فجر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش موگوئی امروز در جلسه ستاد دهه فجر اجرای برنامه‌های جدید و جذاب در دهه فجر را خواستار شد و اظهار کرد: وظیفه ما این است که بسترسازی کنیم تا بتوانیم برنامه‌های متنوع و خوبی را در سطح در ایام دهه فجر در شهرستان چادگان برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: اندیشه‌های امام راحل(ره) امروز از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و جهان از این اندیشه‌ها بهره‌مند شده‌اند که یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان حضور اثرگذار در راستای اجرای برنامه توسط کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر است.

در این جلسه مسؤول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان چادگان نیز با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای روز همانند فضای مجازی درصدد دور کردن نسل جوان انقلاب از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی است که هوشیاری و بیداری مردم کلیه دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حمید صفری آذین‌بندی، نورافشانی و بانگ «الله‌اکبر»، مراسم «میهمانی لاله‌ها»، برگزاری جشن‌های باشکوه در مساجد، جشنواره فیلم مردمی در روستاهای بخش مرکزی، برپایی نمایشگاه کتاب، ارسال پیامک جملات و توصیه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری، برگزاری 3 جشن بزرگ پیروزی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی هنری و مسابقه در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری همایش و نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و گلبانگ انقلاب در مدارس را ازجمله برنامه‌های شاخص در سطح شهرستان چادگان برشمرد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.