رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از اجرای 110 برنامه متنوع و شاخص فرهنگی و قرآنی در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت ‌الاسلام سمیع الله مردان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اجرای برنامه های قرآنی را شاخص ترین برنامه های فرهنگی مذهبی بیان کرد و گفت: 12محفل قرآنی از دراین دهه در شهر و روستاهای شهرستان برگزار می شود.
وی برگزاری کرسی ملی تلاوت قرآن را یکی از برنامه های شاخص قرآنی شهرستان برشمرد و اظهار کرد: این کرسی تلاوت فردا پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت قاری بین المللی حبیب الله صداقت برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته قرآن، مساجد و تشکل های اسلامی ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: افزون بر این محفل قرآنی شاخص دیگری با حضور نونهال برجسته قرآنی «حنانه خلف» و سخنرانی حجت الاسلام محسن قرائتی 21 بهمن همزمان با شب پیروزی انقلاب در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ابوزیدآباد برگزار می شود.
مردان تصریح کرد: اجرای کرسی تلاوت قرآن توسط انجمن اسلامی دارالمنیر در امامزاده علی اکبر(ع) در 13 بهمن، مراسم شبی با قرآن در امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) و مسجد خاتم الانبیاء قاسم آباد در 19 بهمن و محفل انس با قرآن ویژه بانوان در موسسه قرآنی بیت الزهراء (س) در 21 بهمن از دیگر برنامه های شاخص قرآنی این کمیته است.
مسئول کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی مردمی ستاد دهه فجر آران و بیدگل تصریح کرد: برپایی 6 محفل انس با قرآن به همت اداره اوقاف و امور خیریه در امامزاده های شاخص شهرستان و مؤسسات قرآنی و خانه های قرآن روستایی، برگزاری همایش تجلیل از حافظان و مربیان و خیران قرآنی، دیدار با خانواده شهدای قرآنی و برپایی شب شعر انقلاب نمایشگاه قدم های عشق با موضوع انقلاب در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) از دیگر برنامه های فرهنگی در آران و بیدگل است.
وی هم چنین برگزاری طرح 22 جشن در 22 مسجد و خاطره گویی مبارزان انقلاب، اعزام 25 مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف شهری و روستایی، برگزاری یادواره 32 شهید روحانی، جشنواره فیلم عمار و تبیین سیره امام خمینی(ره) را ازدیگر برنامه دهه فجردر شهرستان آران و بیدگل بیان کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار