فرماندار شهرستان دهاقان گفت: دشمن تمام توان خود را برای تضعیف قوا به کار گرفته است و سعی در ایجاد روحیه ناامیدی در مردم دارد تا به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر قاسمیان امروز با حضور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: باید با ایجاد امیدآفرینی و غرور ملی، اهداف  و توطئه های دشمن را به شکست بکشانیم و نگذاریم مردم را با ناامیدی مواجه کنند.

وی با ذکر این نکته که دشمن شناسی در هر زمانی به شکلی خود را نشان می‌دهد و الان هم باید دشمن را بشناسیم و با وحدت، همبستگی ملی و خودباوری پیش رویم ،اعتماد به نفس را دستاورد انقلاب دانست و گفت: اعتماد به نفس دستاورد انقلاب بوده که باید به آن پرداخته شود و الهام‌بخشی انقلاب در دنیا تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان دهاقان از 18 کارگروه در ستاد دهه فجر خبر داد و افزود: 18 کارگروه برای ستاد دهه فجر در نظر گرفته شده تا برنامه‌های با کیفیت برای نسل جوان برگزار شود.

مسؤول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان نیز در این جلسه اظهار کرد: برخی معتقد هستند که نظام خیلی نمی‌تواند به راه خود ادامه دهد و در رسانه‌ها  تمام هم و غم خود را برای فشار به انقلاب آورده‌اند.

حسین حیدرپور با بیان اینکه آمریکا به اهداف شوم خود نمی‌رسد، افزود: آمریکا هدف‌های شومی دارد و به آن‌ها نمی‌رسد و ما در دهه فجر امسال شیرینی و حلاوت انقلاب را باز در کام مردم می‌نشانیم.

مسؤول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان بیان داشت: همه ما در قبال انقلاب مسؤول بوده و هستیم و باید وظایف را به خوبی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تمامی ادارات تقسیم وظایف کنند و باشکوه‌تر از هر سال جشن انقلاب را برگزار کنند.

حیدرپور سیمای شهر را در دهه فجر نشاط‌آفرین دانست و تصریح کرد: در تمام ادارت سطح شهر آذین‌بندی و نصب بنر صورت گیرد و خیابان‌های منتهی به ادارات هم آذین‌بندی شوند.

وی با بیان اینکه 12 بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، گفت: برگزاری سرود «خمینی ای امام»، رژه موتوری در روز 12 بهمن در سطح شهر صورت گیرد.

مسؤول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان دیدار با خانواده شهدا را در طول سال لازم و ضروری دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی و غبارروبی گلستان شهدا در دهه فجر در دستور کار قرار گیرد و با توجه به ایام دهه فاطمیه حرمت این ایام حفظ و محترم داشته شود.

 

انتهای پیام/م

 

دشمن تمام توان خود را برای تضعیف قوا و ناامیدی مردم به کار گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.