دبیر كل فدراسیون والیبال ایران گفت: اینكه گفته می‌شود بازیكنانی كه ویزای امریكا گرفته‌اند انتخاب كولاكوویچ نیستند، ادعای درستی نیست.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه و.رزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینكه ایگور كولاكوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران مدتی طولانی در ایران حضور نداشت، اظهار داشت: به طور كلی از زمانی كه مربیان خارجی هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده داشتند، روند به همین شكل بود.

وی تصریح كرد: در واقع بعد از پایان مسابقات و اردوهای تیم ملی والیبال ایران مربیان به كشور خودشان باز می‌گردند و بعد از مدتی برای دیدن مسابقات پلی آف لیگ برتر به ایران سفر می‌كنند. این یك توافقی است كه معمولا فدراسیون با مربیان خارجی دارد.

افشاردوست ادامه داد: البته نباید این موضوع را فراموش كرد كه فیلم همه مسابقات به طور كامل با آمار دقیق برای ایگور ارسال می‌شد و وی همه مسابقات را رصد می كرد.

دبیر فدراسیون والیبال درباره این شائبه كه بازیكنانی كه برای گرفتن ویزای امریكا اقدام كرده اند، انتخاب كولاكوویچ نبوده‌اند، گفت: من این ادعا را تكذیب می‌كنم و باید بگویم كه این حرف اصلا درست نیست. همه این نفرات از سوی شخص ایگور كولاكوویچ انتخاب شده‌اند و مسئله دیگری در این انتخاب دخیل نبود. اگر هم نام برخی بازیكنان در این لیست نبود قطعا به این دلیل است كه نتوانسته‌اند نظر سرمربی تیم ملی را جلب كنند.

انتهای پیام/

اظهارات افشاردوست درباره وضعیت ایگور كولاكوویچ و حضورش در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.