تیم ‌والیبال کاله آمل موفق شد مقابل تیم رعد پدافند کاشان در آمل به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر ‌والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، دو‌ مسابقه در شهرهای آمل و تهران پیگیری شد.

در آمل از ساعت ۱۷ و ۳۰ تیم والیبال کاله این شهر میزبان رعد پدافند کاشان بود. کاشانی‌ها که در دیدار رفت دو تیم با حساب ۳ بر یک مقابل کاله متحمل شکست شده بودند، در دیدار برگشت نیز مغلوب زردپوشان آمل شدند.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه با حساب ۳ بر صفر مقابل تیم کاشان که از هدایت فرهاد نفرزاده بهره می‌برد، به پیروزی رسیده تا بعد از دو شکست مقابل سایپا ‌و کاشان به یک پیروزی شیرین خانگی برسند. در این مسابقه رضا صفایی، پشت خط زن تیم کاله ۲۰ امتیاز برای تیمش گرفت و بهترین امتیازآ‌ور مسابقه شد.

در دیگر دیدار هفته شانزدهم، تیم ‌والیبال شمس تهران که بازیکنان تیم ملی نوجوانان ترکیبش را تشکیل می‌دهند، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف تیم سرسخت شهرداری ورامین رفت. شاگردان محمد وکیلی این دیدار را با حساب ۳ بر یک به شاگردان محمد ترکاشوند واگذار کردند.

دو دیدار دیگر از هفته شانزدهم در ارومیه و تهران در حال برگزاری است. پیش از این مسابقات نیز دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز در هفته شانزدهم موفق به شکست حریفان خود شده بودند.

انتهای پیام/

آملی‌ها پیروز دیدار خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.