دبیر كل فدراسیون والیبال ایران درباره شكایت بازیكنان از باشگاه‌ها به دلیل انجام نشدن تعهداتشان گفت: تلاش ما این است كه حق بازیكنی ضایع نشود.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص شكایت‌هایی كه برخی بازیكنان تیم‌های لیگ برتری نسبت به پرداخت نکردن قرادادهایشان به فدراسیون والیبال انجام داده‌اند، گفت: بازیكنان برای رسیدگی به حق‌ و حقوق خود باید در وهله اول به باشگاه‌های خود بروند و خواستار گرفتن حق خود شوند. فدراسیون البته هر تلاشی بتواند در این راستا خواهد كرد تا حق كسی ضایع نشود اما باید در نظر گرفت كه گستره وظایف سازمان لیگ و فدارسیون چیست.

وی ادامه داد: تلاش كمیته انضباطی در قبال شكایت‌هایی كه صورت می‌گیرد این است كه آنها بتوانند به مبالغ قراردادهای خود دست پیدا كنند. این كمیته همیشه تلاشش این بوده است كه آرا منصفانه‌ای بدهد. به این موضوع نیز باید اشاره كنم كه صدور رای کمیته انضباطی به نفع بازیکنان تنها یکی از راه های کمک به آنان است که با آن می‌توانند دادخواست خود را به محاکم قضایی ارائه کنند.

افشار دوست در ادامه خاطر بیان كرد: باشگاه‌ها با توجه به میزان اعتمادی كه به حامیان مالی خود می‌كنند، با بازیكنان قرارداد می‌بندند و گاهی پیش میاید كه اسپانسرها بدقولی می‌كنند و به تعهداتشان عمل نمی‌كنند در نهایت این بازیكنان هستند كه متضرر می‌شوند.

دبیر كل فدراسیون والیبال ایران درباره حضور احمد ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: خوشحالم كه فردی به سمت ریاست فدراسیون والیبال رسید كه سال‌ها در كنار والیبال بوده است و تصور می‌كنم برنامه‌های مدونی برای رشد والیبال و طی شدن مسیر درست این فدراسیون در برنامه‌هایش دارد.

انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون والیبال درباره شكایت بازیكنان از باشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.