طرح گازرسانی به آستان امامزاده محسن علیه السلام در خزاق کاشان طی آیینی با حضور مسوولان شهرستان بهره‌برداری شد.

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان در حاشیه این آیین بهره‌برداری در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این پروژه با هزینه حدود ‌یک میلیارد و صدو پانجاه میلیون ریالی خیرین و شرکت ملی گاز طی 6 ماه گذشته اجراشد.

مهدی حافظیان با تقدیر از مساعدت و پیگیری دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و هیات امنای امامزاده افزود: این پروژه به طول دو کیلومتر لوله گذاری و بهره برداری شد.

وی،با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزاده محسن بن محمدبن علی بن ابیطالب علیه السلام در کنار محور ارتباطی کاشان قم واقع شده و همه روزه پذیرای زایرین و مسافرین است گفت: با گازرسانی به این بقعه متبرک امکانات رفاهی و خدماتی بهتر و بیشتر برای زایرین و مسافرین فراهم شد.

حافظیان با اشاره به اینکه حدود ۳۰ درصد بقاع بدلیل شرایط مالی و یا موقعیت جغرافیایی فاقد گاز شهری است افزود :آستان این امامزاده در خزاق نیز چون بین راهی و دور بود به سختی گازرسانی شد. 

به‌گفته‌ وی، این امامزاده جزو یکی از ۱۲۰بقعه متبرکه کاشان است.

شایان ذکر است :آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به امامزاده محسن علیه السلام خزاق با حضور دکتر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و اران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اصل حسینی امام جمعه محترم منطقه راوند و خزاق، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، شهردار منطقه راوند و سایر مسئولین شهرستانی و محلی،  اعضای هیات امنای امامزاده و اهالی خزاق دیروز برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سازمان اوقاف ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار