نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزیر نفت، قطعه زمینی به مساحت ۶۰۰ متر به نهاد کتابخانه‌های شهرضا الحاق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: موضوع الحاق زمین پشت شرکت فراورده‌های نفتی شهرضا به نهاد کتابخانه‌ها از سال‌ها قبل پیگیری شده بود، اما انجام نشده بود.

وی افزود: در جلسه‌ای که با وزیر نفت داشتیم موفق شدیم، زمین متعلق به شرکت فراورده‌های نفتی را به صورت رایگان برای نهاد کتابخانه‌های شهرضا تملک کنیم.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با موافقت وزیر نفت، قطعه زمینی به مساحت ۶۰۰ متر به کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا الحاق می‌شود، بیان داشت: مسؤولان و خیران شهرستان باید دست به دست هم دهند و این زمین را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه الحاق این زمین می‌تواند برای توسعه نهاد کتابخانه یا ایجاد یک سالن بزرگ در شهرستان باشد، اذعان کرد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر نفت برگزار شد، مصوباتی در راستای رفع بخشی از مسائل و معضلات شهرستان اخذ شد.

محمودی با اشاره به محروم بودن روستای هوک شهرضا از نعمت گاز، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستای هوک، شرایط خاصی داشت که در این جلسه با پیگیری‌هایی که انجام شد، وزیر نفت دستور مساعدت برای گازرسانی به این روستا را داد.

وی تأکید کرد: گازرسانی به برخی از واحدهای تولیدی و برخی از مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای شهرضا و دهاقان از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد به صورت تقسیط انجام شده تا مشکلات آنها حل شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.