برانکو: هدف ما، باکیفیت‌تر و قوی‌تر شدن پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که با ۴۰ میلیون هوادار باید این فشار را بپذیریم. هدف ما، باکیفیت‌تر و قوی‌تر شدن تیم است.

برانکو: هدف ما، باکیفیت‌تر و قوی‌تر شدن پرسپولیس است به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با مشکی پوشان از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: یک بازی بسیار مهم را در پیش داریم. اینجا با همراه احترام برای حریف وارد شدیم. تیمی که در تهران از ما امتیاز گرفت و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است.

وی افزود: آنچه که خیلی اهمیت دارد، در کنار عنایتی این تیم اعتماد به نفس بالایی به دست آورده و در بازی‌های اخیر، پنج امتیاز کسب کرده است. مشکی‌پوشان خوب بسته شده و بسیار هجومی بازی می‌کنند. نسبت به کیفیتی که این روزها ارائه می‌کنند لایق این رتبه از جدول نیستند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این تیم در مصاف با فولاد هیچ چیز کمتر از تیم دوم جدول نداشت.‌ مشکی‌پوشان در رده پدیده و پیکان هستند و باید در نیمه بالای جدول باشند. هدف اصلی آنها بقا در لیگ است و می‌دانیم که فردا چه بازی سختی در انتظارمان است. اگر می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم باید حواسمان جمع باشد. خلیل‌زاده و مسلمان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.
سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: اهداف‌مان را به صورت علنی در ابتدای فصل اعلام کردیم، هیچ هدفی پنهان نیست. فشار فراوانی روی خودمان است و این موضوع برای پرسپولیس عادی است. طبیعی است که با ۴۰ میلیون هوادار باید این فشار را بپذیریم. هدف ما، باکیفیت‌تر و قوی‌تر شدن تیم است.

ایوانکوویچ در ادامه افزود: ابتدای فصل گفتیم که هدف ما قهرمانی در سوپرجام است، پس از آن قهرمانی در لیگ برتر و حذفی. همچنین بخشی از هدف ما حضور در رده‌های بالای لیگ قهرمانان است. در مصاف با نفت تهران هم می‌خواستیم برنده باشیم، موقعیت هم داشتیم و داور هم اشتباهاتی داشت.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو پیش از دیدار مقابل مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار