شهردار کرمان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان و همراهانش با وی، با بیان این‌که از ورود سرمایه‌گذاران به شهرداری خوشحال می‌شوم، گفت: شهر کرمان پیشانی استان است؛ بنابراین، اگر این شهر با کمک سرمایه‌گذاران پیشرفت کند و منزلتی داشته باشد، برای تمام استان مفید خواهد بود.


وی هم‌چنین به انتقاد برخی مبنی بر این‌که شرکت‌های بزرگ کرمان پول‌های خود را به تهران می‌برند، تأکید کرد: اگر بخشی از این پول‌ها در کرمان سرمایه‌گذاری شود، برای نسل‌های آینده باقی خواهد ماند.


شهردار کرمان به قرارداد شهرداری با شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان در زمینه‌ی بازگشایی محور کوثر اشاره و تأکید کرد: این قرارداد باید ادامه پیدا کند تا بخشی از این معبر باز شود.


عالم‌زاده درخصوص سایت نمایشگاهی کرمان نیز گفت: وجود سایت نمایشگاهی جنوب‌شرق را برای کرمان مهم می‌دانم؛ چراکه این نمایشگاه می‌تواند در هر فصل چند اتفاق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در شهر کرمان رقم بزند.


وی افزود: وجود نمایشگاه علاوه بر درآمدزایی برای صاحبان تولید، موجب رونق اقتصادی می‌شود و در نهایت ثمر آن به مردم برمی‌گردد.


شهردار کرمان به همکاری شرکت نمایشگاهی جنوب‌شرق با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، تا جایی که امکان دارد، باید کمک کنیم.


عالم‌زاده با بیان این‌که برگزاری نمایشگاه با موضوعات مختلف، با قشری از مردم ارتباط پیدا می‌کند، برگزاری نمایشگاه‌ها را موتور محرکه‌ی فعالیت‌های اجتماعی دانست و گفت: باید به هر بهانه‌ای مردم را از خانه‌ها بیرون بیاوریم و نشاط و شادابی را در مردم ایجاد کنیم.


وی افزود: شهرداری کرمان نیز می‌تواند از برخی نمایشگاه‌ها ازجمله نمایشگاه‌هایی که در حوزه‌های فضای سبز، صنعت ساختمان و حتی خودرو برگزار می‌شود، بهره ببرد.


شهردار کرمان هم‌چنین بر تکمیل زیرساخت‌های نمایشگاه ازجمله هتل تأکید کرد.


مجید آنتیکی، مدیرعامل شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان نیز در خصوص فعالیت‌های این شرکت و موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران توضیحاتی ارایه کرد.


وی خواستار همکاری و تعامل بیش‌تر با شهرداری کرمان شد.

انتهای پیام/ی

حمایت شهرداری از سرمایه گذاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار