جشن انقلاب در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد ماسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حسین شهیدزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال گفت : جشن انقلاب در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزارمی شود.

 وی افزود:دوران انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور روزهای سخت اما خاطره‌انگیز برای مردم در راستای مبارزه با رژیم سفاک و خونخوار پهلوی است.

 رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال با بیان اینکه این نهاد هر ساله همزمان با فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند، گفت: ٣٣ کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی و شهری این شهرستان همزمان با دهه فجر ویژه برنامه جشن انقلاب را برگزار می‌کنند.

 شهیدزاده با اشاره به  برپایی نمایشگاه نقاشی، برگزاری عصر شعر انقلاب در سالن اداره ارشاد ماسال و جنگ فجر در سالن آمفی تئاتر شاندرمن  از جمله برنامه‌های این نهاد است ، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن و برگزاری نقاشی با موضوع انقلاب در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال است.

وی تصریح  کرد: دهه فجر یک فرصت بسیار مناسب بزرگ و مبارکی است تا اندیشه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام و رویدادهای انقلاب را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم .

 

انتهای پیام/ق

 

 برپایی جشن انقلاب در 33 کانون مساجد ماسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.