استاندار قزوین گفت: بیشتر دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در قزوین آزاد شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی افزود: هم اکنون کمتر از ۱۰ نفر در بازداشت موقت به سرمی برند.

زاهدی  با بیان اینکه نیرو‌های انتظامی و امنیتی با مدارا با کسانی که دست به تجمع‌های غیرقانونی زدند برخورد کردند، گفت: در ناآرامی‌های اخیر تمام تلاش ما این بود به هیچ وجه به جان مردم آسیبی وارد نشود.

استاندار اضافه کرد: با وجود اینکه در قزوین و تاکستان عده‌ای دست به آشوب زدند، اما کشته‌ای اتفاق نیفتاد و تنها تعداد کمی مجروح شدند که البته تعداد مجروحان نیروی انتظامی از دیگر مجروحان درگیری‌ها بیشتر بود.

وی با بیان اینکه انباشت مطالبات اجتماعی و اقتصادی مردم به سود کشور نیست، اظهار کرد: مدیران باید در همه حال برای پاسخگویی به این مطالبات و رفع نیاز‌های مردم تلاش کنند.

استاندار با اشاره به جوانان گفت: به بهره مندی از ظرفیت جوانان در استان اعتقاد راسخ دارم، نگاه به این حوزه نباید نمایشی باشد.

زاهدی افزود: مسائل و مشکلات حوزه جوانان را به رئیس جمهور منعکس می‌کنم و در جلسات ساماندهی امور جوانان سعی می‌کنیم ترکیب آن را تغییر داده و از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده کنیم.

زاهدی، انتقاد کردن را از خصایص جوانان دانست و گفت: نمی‌توان خصیصه یاد شده را از جوانان گرفت و همچنین نباید این قشر را از سیاست کنار گذاشت چرا که این کار به سود کشور نیست.

زاهدی با تاکید مجدد بر ضرورت بهره مندی از توانمندی زنان و جوانان در سپردن مسئولیت‌ها در استان، ادامه داد: قطعا به انتصاب و بکارگیری بانوان و جوانان در مسئولیت‌ها و عرصه‌های تصمیم گیری باور دارم و این روند ادامه خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مدیریت‌ها و مسئولیت‌های سیاسی در استان باید به افرادی سپرده شود که حامی دولت هستند و اصلاح طلبان بیشترین سهم را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: فعالیت هرچه بیشتر احزاب در چارچوب قانون توسعه سیاسی و تقویت جامعه مدنی را با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: در کشور ما به این موضوع تنها در ایام انتخابات توجه می‌شود و با فعالیت حزب‌ها شاهد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی می‌شویم، ولی پس از رای گیری به یکباره فضا ساکت می‌شود و دیگر خبری از احزاب نمی‌شود.

زاهدی با بیان اینکه وقتی سخن از اعتدال به میان می‌آید باید آن را در رفتار خود شاهد باشیم، گفت: نخبگان هر ۲ جناح شاخص سیاسی کشور به این نتیجه دست یافته اند که باید در جهت منافع ملی با یکدیگر همکاری کنند و با مشی اعتدال در بزنگاه‌ها ضمن حفظ سلایق خود از نظام و دولت حمایت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی

برچسب ها: استانداری ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار