مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع 15 تن تخم مرغ در داخل استان خبر داد.

عرضه تخم مرغ در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی نجفیان مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه تخم مرغ تولید استان در فروشگاه‌های کوروش، جهاد کشاورزی، رفاه، اتکا، دو واحد سیار در میدان امامزاده عبدالله(ع) و سیلو، فروشگاه تعاون روستایی در سیلو، واحد بنکداری آقای سمیعی و شهرستان‌ها در حال توزیع است.

وی خاطر نشان کرد:به هر میزان که بازار کشش داشته باشد توزیع تخم مرغ ادامه دارد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه تخم‌مرغ‌های توزیع  تولید داخل استان است و تخم مرغ وارداتی هنوز به همدان داده نشده است، بیان کرد: تقاضا برای دریافت تخم مرغ وارداتی داده‌ایم اما هنوز نیازی نیست.

نجفیان ادامه داد:هم اکنون تخم مرغ به قیمت 12 هزار تومان در هر شانه عرضه می‌شود، ادامه داد: قیمت تخم مرغ توزیعی به نسبت گذشته گران‌تر شده اما به نسبت تخم مرغ شانه‌ای 16 هزار تومان قیمت متعادل است.

وی با اشاره به اینکه 23 واحد مرغ تخمگذار در استان همدان فعال است، تصریح کرد: نمی‌توان از ارسال تخم مرغ این واحد‌ها به خارج از استان جلوگیری کرد چراکه تعهداتی دارند و تاکنون لزومی بر جلوگیری از خروج تخم مرغ از استان نبوده اما در صورت نیاز جلوی خروج را خواهیم گرفت.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان اضهار داشت:سه واحد مرغ تخمگذار به زودی وارد چرخه تولید می‌شوند، افزود: پنج واحد مرغ تخمگذار در آخر دوره بودند و باید حذف می‌کردند اما به خاطر شرایط کنونی اجازه حذف به آنها داده نشد تا تولیدات ماندگار باشد.

انتهای پیام/ب

تولید تخم مرغ در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.