عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: ریاست و دبیرکلی کمیته ملی المپیک شغل محسوب می‌شود و دارنده این سمت نباید شغل دیگری داشته باشد.

یوسف نژاد:ریاست و دبیرکلی کمیته ملی المپیک شغل محسوب می شود/هنوز هیچ استفساریه ای از دولت به مجلس نیامده استعلی اصغر یوسف نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه آیا شخصی که سمت دولتی دارد می‌تواند در انتخابات کمیته ملی المپیک  شرکت کند یا خیر، بیان کرد: طبق تفسیری که سازمان بازرسی کل کشور دارد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ها، رئیس فدراسیون، اعضای مجمع کمیته ملی المپیک همچنین رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک شغل محسوب می‌شود.

او ادامه داد:طبق قانون کسی که دارای شغل دیگری باشد به هیچ وجه نمی‌تواند در سمت و مسند دیگری فعالیت کند. بار‌ها سر همین مسئله با مجلس و وزارت ورزش و جوانان مکاتبه کردیم و در حال حاضر هم پیگیر این مسئله هستیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره اینکه اگر آن فرد "استفساریه" از مجلس داشته باشد در آن صورت تکلیف چه می‌شود، گفت: افراد استفساریه را تنها می‌توانند از صحن علنی مجلس یا معاونت قوانین دریافت کنند و از افراد نمی‌توانند این نامه را بگیرند. این مسئله خیلی واضح و روشن است که رئیس و دبیر کمیته المپیک شغل محسوب می‌شود. رئیس و دبیر کمیته المپیک شغل محسوب می‌شوند و بعید می‌دانم که نمایندگان مجلس هم این را شغل محسوب نکنند.

او درپاسخ به این سوال که آیا اسم فردی در فراکسیون ورزش برای گرفتن استفساریه مطرح شده است یا خیر، گفت: تاکنون ما چنین چیزی را مشاهده نکرده ایم. چرا که فراکسیون ورزش مرجع و پاسخگویی به استعلام‌ها و استفساریه نیست. در ضمن تاکنون در صحن علنی مجلس تاکنون چنین موضوعی مطرح نشده است.

انتهای پیام/

اظهارات عضو فراکسیون ورزش درباره حضور افراد ۲ شغله در انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار