ائتلاف در انتخابات مُد روز در ورزش

این روز ها نامزد های انتخاباتی که می دانند راهی جز شکایت ندارند در یک ائتلاف پست های بعدی را در نظر می گیرند و به نفع نامزد جدید کنار می روند.

ائتلاف در انتخابات مُد روز در ورزشبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخابات فدراسیون های ورزشی در ایران را اگر خوشبینانه و مهندسی شده فرض نکینم اما راهی جدید برای ادامه سیاست های رئیس سابق است که به صورت اپیدمی در حال افزایش است.

تا به حال شنیده اید که برخی نامزد ها فقط ثبت نام می کنند و دست آخر با گرفتن یک امتیاز زیر میزی به نوعی به رئیس جدید راه می دهند که در یک ائتلاف دو طرفه او بر صندلی ریاست بنشیند و فرد دیگر سیاست های سابق را در کرسی هایی مثل دبیری فدراسیون و نایب رئیسی ادامه دهد.این یک همزیستی مسالمت آمیز است که انگ مهندسی شدن انتخابات را هم به کسی نمی زند.

مهم ترین انتخابات فدراسیون ها در روز های اخیر بعد از جنجال انتخابات در فدراسیون فوتبال برای عضو جدید هیئت مدیره در فدراسیون تکواندو انجام خواهد شد.

فدراسیون تکواندو سال هاست فقط رنگ یک نفر به عنوان رئیس دیده است و دل کندن از صندلی هم برای آقای رئیس سخت بوده و هست.
اما عمر ریاست بالاخره روزی به پایان می رسد و پولادگر باید با فدراسیون تکواندو خداحافظی کند درست مثل مشحون در فدراسیون بسکتبال و کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک و ... .

وزارت ورزشی ها این بار بسکتبال را می خواهند و از ثبت نام نامزد های این انتخابات مشخص است که برای وزیر هم مهم است که در این فدراسیون چه کسی رئیس باشد.

در کمیته ملی المپیک هم اگر صالحی امیری گیر شهرداری را نداشته باشد تنها گزینه بدون رقیب خواهد بود آن هم از نوع ائتلاف با کیومرث هاشمی به شرط همان مد روز یعنی صندلی ریاست در قبال صندلی دوم و سوم.

داور زنی معاون وزیر ورزش البته در مورد تکواندو معتقد است که پولادگر منعی برای حضور در انتخابات ندارد اما به نظر می رسد دوستی دیرینه او با پولادگر به روز های واپسین رسیده است مگر اینکه مد روز به آنها کمک کند و این همان ائتلافی است که از آن حرف زدیم.

فدراسیون های ورزشی این روز ها سریع تر از هر زمان ممکن در حال پوست اندازی هستند و به همان سرعت هم در نفرات مجمع که اکثر آنها را روسای هیئت ها تشکیل می دهند هم تغییرات محسوس است.

هر چند که اقدامات سرپرست ها، تغییرات در طول سرپرستی و چیدن نفرات رای دهنده دمده شده اما هنوز کارایی دارد مثلا در فدراسیون بوکس ...

مد روز عجب چیز خوبی است و ائتلاف عجب دارویی است که به راحتی چسبیده ها را از صندلی جدا می کند. باید این مد روز را به عنوان اکسیر سال در ورزش و نسخه شفا دهنده برای مسئولان ورزش نامید.

انتهای پیام/

وضعیت انتخابات فدراسیون های ورزشی در ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار