تعامل با ضابطین قضایی از جمله اهرم های پیشگیری از سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه‌های توزیع برق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس ابدالی مدیر دفتر حراست و امورمحرمانه شرکت توزیع برق زنجان  در نشست هم اندیشی که با حضور مدیریت توزیع برق ایجرود و با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کلانتری ۱۱ و رئیس پلیس آگاهی شهرستان ایجرود برگزار شد از زحمات و تلاش‌های  نیروی انتظامی استان زنجان بویژه نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان ایجرود در حفظ امنیت و سلامت جامعه قدردانی کرد.
 
وی افزود:نیروی انتظامی همیشه و در همه حال بویژه در صیانت از بیت المال و تاسیسات شبکه‌های توزیع برق یار و همراه این شرکت است.

مدیر دفتر حراست و امورمحرمانه شرکت توزیع برق ادامه داد: نقطه‌ی تشابه فعالیت‌های نیروی انتظامی با صنعت برق در حفظ آرامش و امنیت درجامعه است، شرکت توزیع برق با تامین برق و روشنایی در مناطق مختلف باعث ایجاد آسایش و راحتی می‌شود و پرسنل نیروی انتظامی در حوزه‌ی عملکردی خود با حفظ وصیانت از شبکه‌های برق بویژه در حوزه برخورد با سرقت و استفاده غیرمجاز از انشعاب‌های برق در تداوم و پایداری این نعمت بزرگ سهیم هستند.
 
وی تصریح کرد: با احداث و اجرای برخی پروژه‌های فنی از جمله کابلی کردن شبکه‌های توزیع برق می‌توان به میزان قابل توجهی از سرقت برق جلوگیری کرد.

در این نشست طرفین به بررسی راهکار‌های تعامل دوجانبه در کاهش جرایم سرقت از تجهیزات شبکه‌های توزیع برق و استفاده از انشعاب برق‌های غیرمجاز پرداختند و مقرر شد با اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی در شبکه‌ها و نیز پیاده سازی اهرم‌های بازدارنده از سوی ضابطین قضایی به میزان قابل توجهی از آسیب به بیت المال جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/ن
 

لزوم پیشگیری از سرقت تاسیسات وتجهیزات شبکه‌های توزیع برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.