مراسم نکوداشت روز نوزدهم دی با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستان در محل کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم نکوداشت روز شهربابک برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم نکوداشت روز نوزدهم دی، روز شهرستان شهربابک با حضور علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، دکتر تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، فرماندار، امام جمعه، وفایی مدیر کل میراث فرهنگی، حسینی مدیر کل تامین اجتماعی و جمعی از مدیران استان و شهرستان در محل کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.

 محمد محمودی دبیر برگزاری این مراسم ضمن تشکر از همه افرادی که در برگزاری این همایش تلاش کرده اند و خوش آمد به حضار گفت : شهربابک با داشتن استعدادهایی بی نظیر طبیعی ، تاریخی و... شرایط مساعدی جهت رشد و شکوفایی داراست.

وی افزود : دومین نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی به مناسبت 19 دی ماه ، روز شهرستان شهربابک با 36 غرفه در حوزه های آموزشی ، پژوهشی ، گردشگری ، صنایع دستی ، بومگردی ، کشاورزی ، صنعت و معدن ، کارآفرینی و مشاوره ی اقتصادی دایر شده است تا گوشه ای از توانمندی های شهربابک را به نمایش بگذاریم.

 حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک ضمن درود به روان شهدا بویژه شهدای عملیات کربلای 5 گفت : در 19 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 شهربابک بیشترین شهید را تقدیم اسلام و ایران کرد.

وی افزود : علت نامگذاری این روز به نام شهربابک نیز همین است.

امام جمعه شهربابک یادآور شد : رزمندگان شهربابک ولایتمداری خودشان را در آن عملیات و عملیات های دیگر به اثبات رساندند و امروز نیز فرزندان شهربابک در عرصه های علمی ، فناوری ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی خوش میدرخشند.

وی تأکید کرد : امروز مسئولان باید در صدد رفع مشکلات این مردم نظیر آلایندگی ، کمبود آب و... برآیند تا بهانه ای به دست دشمن ندهیم و بتوانیم شهری خوب ، آباد با رفاه و امکانات بسازیم.

 علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در همایش روز شهرستان شهربابک ضمن تشکر از مهمانان کشوری , استانی و سایر مدعوین این همایش گفت : شهرستان شهربابک ظرفیت های ویژه ای را در خود نهفته دارد و پتانسیل بالایی برای پیشرفت و توسعه با حمایت مسئولین کشوری و استانی و همت خود مردم دارد.

وی با بیان اینکه شهربابک به عنوان یک شهر فرهنگی , علمی و نخبه پرور در سطح استان مطرح است ولی متاسفانه بسیاری از نخبگان و افراد تحصیلکرده ی این شهرستان به دلایل مختلف به استان ها یا شهرستان های دیگر مهاجرت کرده اند افزود : امیدواریم روزی برسد که این افراد برای خدمت به همشهریان خود و تلاش در جهت توسعه این خطه گام بردارند.

نماینده مردم شهربابک روز شهرستان را بهترین بهانه برای دعوت از همشهریان متخصص و تحصیلکرده از تمام نقاط کشور برای کمک به آبادانی شهربابک دانست و نسبت به پیشرفت و توسعه شهرستان در آینده ای نزدیک با همکاری و پیوند تمام افراد جامعه اظهار امیدواری نمود.

علی اسدی در پایان از زحمات تمام دست اندر کاران برگزاری همایش ۱۹ دی روز شهرستان شهربابک قدردانی کرد و اظهار داشت : هر تغییر و تحول و پیشرفتی حاصل همبستگی و تلاش جمعی می باشد و روز شهرستان به برکت خون شهیدان والا مقام این روز , میتواند نمادی برای وحدت مردم و توسعه شهرستان باشد تا هر ساله در روز شهرستان شاهد دستاوردهای جدیدی در این راه باشیم.

 این مراسم با برنامه های فرهنگی نظیر اجرای تئاتر همراه بود و در ادامه نمایشگاه دستاوردهای شهرستان شهربابک در استادیوم تختی افتتاح شد و پس از آن، مسئولین از درمانگاه تامین اجتماعی شهربابک بازدید کردند.

 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار