شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۲۲.۱۸۳ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۱۴۹ واحدی رسید.

شاخص بورس ۳۰ واحد رشد کردبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۰.۱۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۵۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۰ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، کروی، کاما، فاسمین با روند صعودی و نماد فولاد، خودرو، شپنا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۷۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۷۴ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۵۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۲ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از یک‌میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۹۱.۱۸۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۱۴۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک‌میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۰۷ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، شخارک، جم با روند صعودی و نماد فولاد، فارس، خودرو، شپنا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱۰.۳ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷۰۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۱ میلیون سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

چراغ سبز فرابورس به صدا درآمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۲۲.۱۸۳ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۱۴۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۹۰۱ میلیون سهم طی ۵۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، جم با روند صعودی و نماد فارس، فولاد، خودرو، خساپا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۵۰.۲ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵۲ میلیون سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار