مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، گفت:رسالت سازمان ورزش شهرداری توسعه ورزش همگانی است و تیم داری حرفه ای نیست.

توسعه ورزش همگانی و پایه در اولویت ما می باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، در خصوص اهم برنامه های این سازمان اظهار داشت: برنامه تفصیلی و جامعی برای حوزه ورزش شهر تبریز در ۴ مقوله ورزش پایه، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش کارمندی ارائه می کنیم که با هم فکری اساتید دانشگاهی و قهرمانان و سیاستگذاری های اعضای شورای شهر خصوصا کمیسیون فرهنگی آن را چکش کاری خواهیم کرد تا در ادامه بتوانیم در مسیر اهدافی که شهردار محترم ترسیم کرده است حرکت کنیم.

وی افزود: البته در این مسیر از تجربیات دوست گرانقدرم جناب آقای سهرابی که مدیری توانمند در این زمینه بوده اند استفاده خواهیم کرد چراکه استفاده از تجربه ایشان برای ادامه مسیر ما ضروری است.

رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه سازمان ورزش شهرداری برای ورزش های قهرمانی و همگانی اظهار داشت: در این مسئله باید پس از مشورت با اساتید و کارشناسان و اعضای شورای شهر به نتیجه برسیم ولی نظر شخصی خود من بر این است که رسالت سازمان ورزش شهرداری توسعه ورزش همگانی است و تیم داری حرفه ای نیست.

وی افزود: البته این روند باید به صورت تدریجی انجام پذیرد و ما با تاسیس آکادمی ها و مدارس ورزشی و با تمرکز روی ورزش پایه در توسعه ورزش قهرمانی شهر کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/خ

 

باید آکادمی و مدارس ورزشی ایجاد شود

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.