مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز گفت: در مسابقات کارکنان منطقه ۳ کشور، تیم بانوان دانشگاه تبریز با کسب چندین مقام برتر؛ خوش درخشیدید.

درخشش کارکنان زن دانشگاه تبریز در مسابقات کارکنان منطقه ۳ کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سعید اهری‌زاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز گفت: تیم کارکنان بانوان دانشگاه تبریز در این دوره مسابقات در سه رشته حضور داشتند که در نهایت تیم شنای کارکنان بانوان دانشگاه در مسابقات منطقه سه کشور که به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، مقام اول را به دست آورد.

وی افزود:کارکنان بانوان این دانشگاه همچنین در رشته بدمینتون که به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، این دانشگاه به همراه دانشگاه زنجان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

به گفته وی در رشته آمادگی جسمانی نیز که با شرکت6 تیم از دانشگاه‌های منطقه به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد، در نهایت تیم دانشگاه تبریز مقام دوم را به خود اختصاص داد.

دبیر تربیت‌بدنی منطقه سه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه در طول سال و به مناسبت‌های مختلف چند دوره مسابقات در رشته‌های مختلف در بین کارکنان این منطقه و به خصوص دانشگاه تبریز برگزار می‌شود،افزود: این مسابقات بیشتر با هدف ایجاد شور،نشاط، شادابی و همدلی میان اقشار مختلف کارکنان دانشگاه‌ها، تقویت فعالیت‌های ورزشی درون دانشگاهی، توسعه مشارکت و مسؤولیت‌پذیری و ... برگزار می‌شود.

اهری‌زاد در خاتمه تصریح کرد: تربیت بدنی دانشگاه تبریز در سال 1336 با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان تشکیل شده و در طول بیش از پنج دهه فعالیت خود نیز خدمات زیادی در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای داشته است.

 

انتهای پیام/ش

  تیم بانوان دانشگاه تبریز با کسب چندین مقام برتر؛ خوش درخشیدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.