رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات استانی پیرامید بانوان برای نخستین بار در سطح آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛لیلا جاویدان رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: مسابقات استانی پیرامید بانوان برای نخستین بار در سطح استان بعنوان شاخه ای جدید در ورزش بانوان از 10 دی الی 12 دی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین دوره مسابقات انتخابی پیرامید بانوان استان از 10 دی در محل سالن ورزشی اقدمی با حضور شهرستانهای اسکو، آذرشهر، بناب، چاراویماق و تبریز (با همکاری هیات ورزشهای همگانی) برگزار می شود.

وی گفت: رشته پیرامید یک رشته ورزشی- هنری و بیشتر به عنوان یک رشته فعال کننده ذهن و یک ورزش گروهی است و در راستای بازی های بزرگ همچون مسابقات آسیایی ، جهانی و پارالمپیک در بخشهای افتتاحیه و اختتامیه که بعنوان سمبل و نشانه های آغاز یک رویداد مهم ورزشی در جهان بشمار می آید.

جاویدان خاطرنشان کرد: حرکات نمایشی پیرامید نقش آفرین بوده و نیز بعنوان یکی از کارآفرین های ورزشی پردرآمد درجهان به شمار می آید.

وی گفت: گروه توسعه ورزش بانوان استان با حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی پس از برگزاری دوره آموزشی پیرامید برای جامعه ورزشی استان که در تابستان 1396 در تبریز، اقدام به برگزاری مسابقات استانی کرده است.

 

انتهای پیام/ش

توسعه ورزش بانوان در استان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.