رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از برگزاری نشست هویت تئاتر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد یاقوت‌پور، رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: نخستین نشست ماهانه مشترک در 22 دی ماه و در ادامه برگزاری دومین جشنواره فجر استانی خوزستان با موضوع "هویت تئاتر استان خوزستان" به همت دفاتر شهرستانی انجمن در تمام شهرهای استان برگزار می گردد.

وی بیان داشت: هر شهر که برگزاری موفقی از این نشست داشته باشد پس از ارسال عکس و گزارش تفصیلی از طرف انجمن هنرهای نمایشی خوزستان کمک هزینه نقدی برگزاری نشست دریافت خواهد کرد.

یاقوت‌پور در ادامه افزود: این رویداد در کنار شروع دوره‌های آموزشی در تمام شهرهای دارای دفاتر فعال انجمن تحت عنوان نهضت آموزشی نامگذاری شده است با عنوان و موضوع مشترک هر ماه به شهرستان‌ها جهت برپایی نشست‌های تخصصی در جمعه پایانی هر ماه اعلام می شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان تصریح کرد: نشست ماهانه مشترک در راستای همدلی هنرمندان پیشکسوت و جوان تئاتر شهرستان‌ها دست کم ماهی یک بار با حضور همه هنرمندان هم صنفی یک شهرستان زیر یک سقف در قالب نشست ماهانه مشترک برگزار گردد.

وی اذعان داشت: اینگونه نشست‌ها که شروعش با موضوع "هویت تئاتر خوزستان" رقم خواهد خورد بر پویایی و همدلی بیش از پیش خانواده تئاتر استان بیفزاید.

انتهای پیام/گ

نشست هویت تئاتر استان خوزستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.