کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال آرای خود درباره تیم های متخلف را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، روز گذشته یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، دفتر امور مشترک و اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان، اعضاء کمیته و نماینده فدراسیون برگزار شد.

تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر به شرح ذیل می‌باشد.

۱- سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بعلت توهین و اهانت به داوران، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲- کمیته با توجه به تکرار تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام، تیم مذکور را به انجام ۳ مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان محکوم کرد.

۳- درخصوص درگیری مدیر عامل باشگاه مذکور با سرمربی تیم مهرام نیز نامبرده شکوائیه‌ای به فدراسیون تقدیم ننموده و باشگاه مهرام تنها خواستار رسیدگی گردید. با توجه به اینکه مدیر عامل جزو نفرات کادر اجرایی نمی‌باشد و برخورد شخصی آنان پس از پایان مسابقه صورت گرفته، لذا ضمن تقبیح عمل مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام، به جهات مذکور، کمیته فارغ از رسیدگی بوده و درصورت تمایل سرمربی تیم مهرام می‌تواند از طریق مراجع صالح قضایی در این خصوص اقدام نماید.

*صمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص دیدار تیم‌های شکلی تهران و هیات کرمانشاه به شرح ذیل می‌باشد.

۱- مهدی رحمتی بازیکن تیم شکلی تهران بعلت اهانت به داوران، به دو جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که با توجه به تعهدات و ابراز ندامت نامبرده، جریمه نقدی تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد.
۲- کرم احمدیان بازیکن تیم هیئت بسکتبال کرمانشاه به سه جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
۳- رسول محمدی بازیکن تیم هیئت بسکتبال کرمانشاه به سه جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات محکوم شد که با توجه گزارش ناظر و داوران و اظهارات نامبردگان در جلسه، جریمه نقدی کرم احمدیان تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد.

*تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص باشگاه شهرداری تبریز به شرح ذیل می‌باشد.

شهرام عباس پناه سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، با توجه به ابراز ندامت نامبرده و تعهد وی مبنی بر عدم انجام هرگونه تخلف و نظر به موافقت فدراسیون با درخواست تجدیدنظر خواهی، مابقی مدت محرومیت نامبرده تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد و جریمه نقدی وی نیز به مبلغ بیست میلیون ریال تقلیل یافت که حضور نامبرده در مسابقه بعدی منوط به پرداخت جریمه نقدی است.

انتهای پیام/

شاهین طبع به دلیل توهین به داوران ۲ جلسه محروم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار