تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خانه خود و در غیاب چند مهره اصلی‌اش 83 بر 67 به ثامن مشهد باخت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ثامن مشهد امروز در حالی به مصاف هم رفتند که این دیدار با حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در سالن بدون تماشاگر امام (ره) گرگان برگزار می‌شد. 

ساسون آّبرامیان، فرهاد صبوری، ایمان زندی، وارتان بیدروسیان و عدنان دورقی پنج بازیکن آغازکننده شهرداری گرگان بودند. عرفان نساج‌پور، رضا خبازان، دیوید یانگ، نیما بخشی و پاویلو کوکیناس هم ترکیب ثامن مشهد را در ابتدای تشکیل می‌دادند.  رایان ریچاردز که  حسابش را با گرگانی‌ها تسویه کرده بود و فردا از ایران می‌رود در این دیدار مانند مهدی بنی‌کچوئی که از ناحیه دنده دچار شکستگی شده بود، غایبان بزرگ شهرداری در این دیدار بودند. ضمن اینکه بابک نظافت هم به دلیل مصدومیت از حضور در این بازی محروم شد. 

دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند و بیدروسیان سبد اول را برای شهرداری دشت کرد اما نیما بخشی چند ثانیه بعد کار را به تساوی 2 بر 2 کشاند. سرانجام در کوارتر نخست ثامن به برتری 15 بر 13 رسید. در کوارتر دوم اما بازی با برتری مهمان دنبال شد و شاگردان مهران حاتمی با برتری 33 بر 24 در این وقت، 48 بر 37 نیمه نخست را برنده به رختکن رفتند. در این وقت بازی موثر مهدی شیرجنگ در ترکیب ثامن به خوبی نمایان بود. 

شهردای گرگان در کوارتر سوم بازی ضعیفی به نمایش گذاشت تا ثامن در این وقت با برتری 20 بر 9 در مجموع 68 بر 46 از میزبان خود پیش باشد. بازی خوب گرگانی‌ها در کوارتر چهارم هم بی‌ثمر بود و این تیم علی‌رغم 21 بر 15 در پایان 83 بر 67 بازنده این دیدار خانگی شد. 

دیدار بعدی این دو تیم یکشنبه 23 اسفند در مشهد برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار