مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به تشریح ویژگی گزینشگران در استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بر اساس فرموده های امام راحل قدس سره الشریف گزینشگران می بایست دارای صفات تعقل و تعهد باشند.

وی اظهار کرد: وظیفه گزینش انتخاب نیروی انسانی کارآمد و اصلح است و اینجاست که جایگاه خطیر و تاثیرگذار گزینش اهمیت خود را در مجموعه تعلیم و تربیت استان نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهم ترین شاخصه گزینشگران را خردگرایی و تصمیم گیری بر مبنای تعقل و تعهد دانست و گفت: گزینشگران می بایست گفتمان پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند و در برخورد با داوطلبان ورود به مجموعه تعلیم و تربیت معیارها و ارزش های اسلامی را مدنظر قرار دهند.

تقی زاده در ادامه افزود: گزینشگران به عنوان افرادی که در تعیین سرنوشت دیگران نقش مهمی دارند باید انسان های آگاهی باشند. این افراد باید از وضعیت اجتماعی جامعه آگاه باشند تا نسبت به تصمیم گیری در رابطه با گزینش افراد به بهترین شکل ممکن عمل کنند و  تعقل و تعهد 2 ویژگی جدایی ناپذیر گزینشگران است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه با حضور آقای عباسی در رأس هسته گزینش آرامش و اعتماد بر این واحد حاکم شده است بیان کرد: نگرش و رویکرد متولیان گزینش نقش مهمی در پیشبر اهداف عالی گزینش دارد. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.