به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهران باهری، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: توانمند سازی و بروز رسانی نیروی انسانی متناسب با نیاز های جامعه و دانش آموزان لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.
وی افزود: کیفیت بخشی باید سرلوحه همه برنامه های آموزش و پرورش استثنایی قرار گیرد و تقویت تفکر پژوهش محور در تمامی حوزه های آموزشی، پرورشی و توانبخشی ضروری است.
باهری بر ایجاد عطش یادگیری در دانش آموزان استثنایی در مدارس تاکید کرد و گفت: باید برنامه به من بیاموز؛من می توانم در مدارس استثنایی نهادینه شود.
سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان شناخت توانمندی های دانش آموزان استثنایی و ایجاد مثلث رضایت مندی معلم، اولیا و دانش آموزان در مدارس استثنایی را ضروری دانست.
باهری حرفه آموزی و مهارت آموزی به دانش آموزان استثنایی را بهترین روش برای حضور مستقل آنها در جامعه دانست و اظهار کرد: تقویت مدارس متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای نیز ضروری است.
انتهای پیام/س