ازاستاد هاشمی نسب اسطوره ی تکرار نشدنی حرفه عکاسی و هنر در شهر اصفهان قدر دانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالله هاشمی نسب نمین"، پیشکسوت عکاسی اصفهان  دیروز، میزبان محمد عیدی، مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر و مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان، در منزل خود بود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهراصفهان گفت: عکاسان  واقعیت های جامعه را به سمع و نظر مردم می‌رسانند و فعالیت‌های ارزشمندی در ثبت تاریخ و شکوفایی فرهنگ انجام می دهند.

فریده روشن  با بیان اینکه لازم است با توجه به حجم کثیر آثار این استاد موزه‌ای برای نمایش این آثار ساخته و هنرمندان و شهروندان نیز به خوبی به ارزش آثار او پی ببرند افزود : استاد هاشمی و سایر اساتید باید در برنامه های تلویزیونی نیز حضور یابند تا شناخته شوند و ارزش هنر و هنرمندان در جامعه ارتقا یابد.

در این دیدار محمد عیدی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  نیز استاد هاشمی نسب را الگوی پایدار حرفه عکاسی و هنر دانست و اظهار کرد:من در فضای فرهنگی و مطبوعاتی اصفهان حضور داشته‌ام و از نزدیک شاهد تلاش های ایشان در سرما و گرما و شرایط سخت بوده ام.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم حق ایشان را در زمینه های مختلف ادا کنیم.

گفتنی است استاد عبد الله هاشمی نسب  با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه عکاسی خبری به ویژه در عرصه ورزشی سرمایه نفیس روزنامه نگاری  استان اصفهان به شمار می آید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.