امروز، شنبه 16 دی ماه، مردم ولایتمدار و انقلابی شادگان علیه فتنه گران و آشوبگران راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم شهیدپرور و ولایی شادگان امروز با سردادن شعارهای انقلابی از میدان امام خمینی (فلکه شهرداری) این شهر تا چهاراه لاله راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق اقدامات برخی افراد در سوء استفاده از مشکلات اقتصادی مردم را محکوم و بر وحدت و هوشیاری بیش از پیش اقشار و قومیت های مختلف ملت و مسئولان تاکید نمودند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شادگان در مسیر راهپیمایی شعارهای 'ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم'، ' این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده'، ' الموت لامریکا ' و ' الموت لاسراییل' سر دادند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان در پایان این راهپیمایی با تاکید بر برطرف شدن نیازها و مشکلات معیشتی و اقتصادی به حق مردم بیان کرد: مطالبات به حق مردم در خصوص معیشت آن ها از آشوبگران جدا است.

وی اذعان داشت: مردم و عشایر مرزنشین و مرزدار ما با وجود تمامی گلایه ها، نارضایتی ها و مشکلاتی که دارند با نجابت و بزرگی رفتار و همیشه پشتیبان و حامی ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: اعتراضات مردمی به حق بود، ولی تعدادی فرصت طلب آن را منحرف کردند و اعتراضات در برخی از شهرها به ناآرامی تبدیل شد.

امام جمعه شادگان در ادامه افزود: آشوبگران به مقدسات توهین کردند و علاوه بر تخریب و خسارت زدن به اموال و تاسیسات عمومی با رسانه‌های بیگانه و دشمنان همراه شدند.

وی بیان داشت: مردم عشق خود را به نظام و پرچم مقدس ایران اسلامی اثبات کردند و با حضور گسترده در راهپیمایی ها ضمن محکوم کردن ناآرامی در کشور حماسه‌ای ماندگار و تاریخی آفریدند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی همچنین از حضور گسترده مردم شادگان در محکومیت ناآرامی های اخیر در این شهرستان و کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

شادگانی ها علیه فتنه گران و آشوبگران راهپیمایی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.