امام جمعه ماهشهر از مردم این برای حضور در راهپیمایی وحدت تشکر وقدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر گفت: کانون خباثت های جهانی یعنی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان که با وجود اتحاد و تلاش های مضاعفی که دارند همه شکستهای خود در منطقه را مرتبط با ایران می دانند ، اکنون در صدد جبران رسوایی خود هستند .

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار طبیعی است که دشمنانی داشته باشد، این نظامی است که در 4 دهه گذشته رشد کرده و رفته رفته به شکوه و عظمت آن اضافه شده است.

امام جمعه بندرماهشهر افزود: دشمنان داخلی کشور در کنار دشمنان خارجی در کنار ثروت عظیم عربستان و دلارهای نفتی آن هستند، و چنین شرایطی در زمانی که در حال طی کردن مسیر به قله های پیشرفت هستیم، بسیار طبیعی است و اگر خار و خاشاکی بر سر راه نبود، باید تعجب می کردیم.

وی ادامه داد: ملت که برای حفظ این نظام، شهدایی بسیاری تقدیم کردند و متحمل سختی های زیادی از جمله محاصره های اقتصادی شدند، اکنون نیز دست دشمنان خود را از کشور خود کوتاه می کنند و در پاسخ به اهانت عده ای به پرچم کشورشان و صدمه به اموال عمومی می خروشند.

خطیب جمعه بندرماهشهر گفت: مردم ایران دوباره با حضور در صحنه جواب دندان شکنی به افرادی دادند که قصد اعلام حضور در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهانت به ارزش های مردم این کشور را داشتند.

وی در ادامه با قدردانی از نیروهای انتظامی و امنیتی برای حفظ آرامش جامعه اظهار کرد: فراموش نکنیم که قوت ما در وحدت ماست و در همین اعلام برائت از دشمنان داخلی و خارجی است و مسوولان نیز باید قدر این ملت را بدانند.

امام جمعه بندرماهشهر با تآکید بر حفظ ارزش های دینی بیان کرد: این خطر همیشه در جامعه وجود دارد، چرا که دشمن با بی حیا کردن جوانان و نسل جدید قصد فروپاشی و انهدام بنیان خانواده را در سر دارند و این به معنای فاجعه اجتماعی است و منجر به ترویج فساد در بین جوانان می شود که از پرخطرترین راه های نفوذ دشمن همان فضای مجازی است که ضرورت دارد آگاهی جامعه را نسبت به این مسئله ارتقا دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.