مردم شهرستان‌های شوش و اندیمشک به خیابان‌ها آمدند و هنجارشکنی‌های عده‌ای که در چند روز گذشته آرامش شهر را بر هم زدند، محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام و المسلمین سید سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بدنبال موج گسترده راهپیمایی های شکوه وحدت در خوزستان، مردم شهرستان های شوش و اندیمشک نیز به خیابان ها آمدند و هنجارشکنی های عده ای که در چند روز گذشته آرامش شهر را بر هم زدند، محکوم کردند.

وی با بیان این که مردم خوزستان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی ها بار دیگر با آرمان های نظام جمهوری اسلامی بیعت کردند افزود: امروز تیتر اول تمام رسانه های دنیا به راهپیمایی شکوه وحدت مردم خوزستان اختصاص داده شد و بار دیگر شکوه و عظمت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی شکوه وحدت گفت: متاسفانه رسانه های بیگانه هدف شان بزرگ نمایی مشکلات ایران است و در طول سال های اخیر تلاش می کنند مردم را به نظام اسلامی بدبین کنند.

سپهر به برگزاری راهپیمایی شکوه وحدت در تمام شهرستان های خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: قرار است این حرکت عظیم مردمی در روزهای آینده در سراسر استان ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته و درج آن در رسانه های دنیا، پس از اقامه نماز جمعه فردا دیگر راهپیمایی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

راهپیمایی شکوه وحدت در شهرستان های شوش و اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.