مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در بین 77 بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه نخست را به دست آورد.

دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در کشور اول شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا صفری ،مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش همکاران عناوین خوبی در سازمان تامین اجتماعی استان به دست آورده‌ایم، اظهار کرد: همدان نسبت به اقدامات مدیریت درمان یکی از استانهای خوب در سازمان تامین اجتماعی مطرح است.

وی گفت: برای نمونه طی چند روز اخیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در بین 77 بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه نخست را به دست آورد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: در مسائل کیفی خوشبختانه حرف برای گفتن هست و دو بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در همدان در موضوع اعتباربخشی رتبه‌های درجه یک را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امکاناتی فراهم شده بیمه‌شدگان تمام خدمات را دریافت کنند و نیاز به خروج از بیمارستان نداشته باشند، افزود: متاسفانه قبلاً بیماران برای دریافت برخی از خدمات مجبور بودند از بیمارستان خارج شوند اما این موضوع اکنون به حداقل رسیده و تمام امکانات برای بیمار بستری موجود است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان، گفت: در سال 92، 668 هزار نفر، سال 93، 778 هزار نفر، سال 94، 857 هزار نفر و سال گذشته 950 هزار نفر در مراکز درمانی ویزیت شده‌اند.

انتهای پیام/خ

 دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در کشور اول شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار