مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی همدان در نظر گرفته شده است.

 اعتبار15 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات پزشکی  بیمارستان تامین اجتماعی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علیرضا صفری مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به توسعه و نوسازی تجهیزات پزشکی  در راستای توسعه خدمات به بیمه شدگان، اظهار کرد: خرید دستگاه MIR بیمارستان آتیه همدان پس از پیگیری‌های مستمر از جمله دستاوردهای مهم بوده که اکنون در مرحله نصب و راه‌اندازی است.

وی با اشاره به خرید و نصب یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان آتیه طی دو سال اخیر، گفت: این اقدام باعث شده به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات بهتری ارائه شود و آنها نیز از این خدمات رضایت دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه امسال برای بیمارستان غرضی ملایر دستگاه سی تی اسکن خریداری شده است، افزود: امسال برای دو بیمارستان تامین اجتماعی استان دستگاه سونوگرافی خریداری شد.

صفری با اشاره به تجهیز بخش استرلیزاسیون بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان به دستگاه‌های پیشرفته و به روز، گفت: خرید دستگاه سنگ‌شکن و دستگاه اکوی قلب برای هر دو بیمارستان تامین اجتماعی و میکروسکوپ جراحی چشم برای بیمارستان غرضی از جمله اقدامات است.

وی از خرید 11 دستگاه الکتروشوک آمبولانسی برای تجهیز تمامی آمبولانس‌ های استان خبر داد و گفت: تهیه یخچال‌های دارویی استاندارد مجهز به سیستم data logger برای تمامی داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های واحدهای درمانی تابعه دستاورد مهمی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به خرید دستگاه‌های رادیوگرافی و فلروسکوپی دیجیتال برای هر دو بیمارستان تابعه و درمانگاه تویسرکان که تعداد آنها به پنج دستگاه می‌رسد، افزود:  تمام تجهیزات و امکانات مربوط به طرح ارتقای هتلینگ شامل تخت های بیمارستانی و ... برای هر دو بیمارستان تامین اجتماعی استان خریداری شده است.

انتهای پیام/ص.ف

15 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان آتیه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.