مسئول نمایندگی،ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:مردم لرستان باحضور پرشورخوددر راهپیمایی ۱۳دی فتنه جدیددشمن را محکوم وخنثی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان  مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به آیات قرآن مبنی بر چرایی یادآوری ایام‌الله، به حماسه حضور پر شور مردم در ۹ دی ۸۸ و همچنین حرکت انقلابی و هوشیارانه مردم در ۱۳ دی اشاره و عنوان کرد: آشوب‌ها و نادانی‌های کور و فتنه جدید با محوریت و تحریک نظام سلطه و مرتجعین منطقه با حمایت و اطاعت‌پذیری از ولایت در ۱۳ دی در سراسر کشور خصوصاً استان ولایتمدار و انقلابی لرستان محکوم شد.

وی افزود: برخی مواقع مشکلات زندگی و روزمرگی باعث فراموشی نعمت‌های بزرگ الهی می‌شود که یادآوری این ایام باعث شکرانه نعمت و فزونی نعمت می‌شود و لذا یادآوری این روز‌های بزرگ باعث اعتماد به‌نفس و تقویت ایمان و انگیزه و انسجام و اتحاد و روح توکل برای تحقق جامعه آرمانی و تمدن نوین اسلامی می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه به بعضی از عوامل ایجاد فتنه از جمله بی‌بصیرتی دنیا طلبی ریاست طلبی ساده‌لوحی برخی آقازاده‌ها اشاره نمود و گفت: رمز موفقیت در قبال فتنه‌ها در داشتن صفت بصیرت و دانایی تقوا و اخلاص در عمل است که نمونه بارز آن را در طول تاریخ عمار یاسر صحابی بزرگ پیامبر و یاور ولایت در شرایط حساس و غبارآلود فتنه در جامعه می‌توان برشمرد.

وی با اشاره به گوشه‌های زندگی طلحه و زبیر اشاره و عنوان کرد: آن‌ها نتوانستند تا آخر با ولایت بمانند و لذا عاقبت‌به‌خیری خواص و تا آخر با ولایت ماندن کاری دشوار و بزرگ است.

انتهای پیام/م

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ دی فتنه جدید دشمن را خنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.