امام جمعه موقت بیرجند: ملت ایران با حضور خود تیر خلاصی را بر پیکره ی بی رمق فتنه گران زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی علیه هنجارشکنان گفت: مردم از این امتحان سرافراز بیرون آمدند و با سیل خروشان آتش فتنه را خاموش کردند و بساط فتنه گران را برچیدند.


وی افزود: خطر اصلی پیش روی نظام، فساد اقتصادی و سیاسی است که از درون نظام را آسیب می‌زند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از اسلام ناب، ولایت فقیه و حضور جدی و گسترده مردم است که مسئولان باید قدردان این ملت باشند و با فساد اقتصادی و بی تقوایی سیاسی مقابله کنند.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه این نظام مقتدرترین نظام است که اقتدار آن در نتیجه اسلام، ایمان و دین، و اهل بیت است بیان کرد: این مهم به واسطه حضور مردم است اما در شبکه‌های مجازی و اجتماعی دشمن به دنبال تضعیف ایمان مردم است که باید حواسمان جمع باشد.


امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه نباید فضای مجازی را به دشمن بدهیم و خود هیچ مدیریت نداشته باشیم، گفت: مولفه‌های اسلام ناب، ولایت فقیه رهبری، اعتماد و حضور گسترده مردم است که باید همه را قدر بدانیم و بیشتر از همه مسئولان قدردان باشند تا اعتماد مردم سلب نشود و ما همواره به اسلام و ولایت نیاز داریم.

 

16 دی سالروز شهادت شهید علم الهدی، 17 دی سالروز کشف حجاب توسط رضا خان و 20 دی شهادت امیرکبیر از دیگر مناسبتهای هفته آتی است که خطیب جمعه بیرجند به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/ک


تیر خلاصی ملت برفتنه گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار