مردم همواره توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن همیشه به دنبال دشمنی است، گفت:امام جمعه زنجان:دشمن را دست کم نگیریم باید همیشه مراقب دشمنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه دشمن یک روز با فتنه، یک روز با جنگ سخت، یک روز با جنگ نرم تلاش دارد به مردم ایران صدمه بزند گفت: وقتی دشمن را کوچک بشماریم آن وقت دشمن از غفلت استفاده کرده و ضربه خواهد زد.

وی با قدردانی از حضور مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در ناآرامی های چند روز گذشته، افزود: پرچم یک کشور، نماد و هویت و شناسنامه آن است، ولی با این حال عده ای علاوه بر آتش زدن پرچم کشور، به مساجد و حوزه های علمیه هم جسارت کردند و با ایجاد آشوب به اقتصاد جامعه لطمه زدند.

حجت الاسلام خاتمی با قدردانی از رفتار صبورانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در جریان ناآرامی های چند روز گذشته، گفت: اکنون دوست و دشمن به این موضوع معترف هستند که نیروهای نظامی و  انتظامی از این امتحان سربلند بیرون آمد.

وی به حضور خودجوش هیات های مذهبی برای محکوم کردن آشوبگری ها در زنجان اشاره کرد و افزود: در این حرکت مردم زنجان نقشه دشمن را ناکام گذاشتند.

خجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: همه کارگزاران نظام در همه قوا ببینند کجا کوتاهی شده، آن را جبران کنند و اگر کوتاهی نشده، روشنگری و مسائل صادقانه با ملت طرح شود.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به 17دی 1314 و اقدام رضا شاه پهلوی در کشف حجاب اشاره کرد و گفت: مذهب زدایی یکی از توطئه های این نوکر حلقه به گوش غرب بود چرا که استکبار، عفت، پاکی و غیرت دینی را مانع نفوذ کامل خود می دید.

حجت الاسلام خاتمی به 19 دی سالروز قیام مردم قم در سال 56 اشاره کرد و افزود: این قیام پایه پیروزی و عامل شتاب انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.