آئین نکوداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه 16 دی ماه جاری ساعت 8 صبح در دانشگاه فرهنگیان کرمان و یادمان یاران امام و رهبری جمعه 15 دی ماه ساعت 15 تا 17 عصر در مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آئین ملی نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و یادمان یاران امام و رهبری با حضور خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، جمعی از شخصیت های برجسته ملی کرمانی، مسئولان استان و مردم دیار کریمان برگزار خواهد شد.


براساس این گزارش، مراسم یادمان یاران امام و رهبری به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی و ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمیان در رفسنجان برگزار می شود.


 در کنگره علمی و آئین ملی نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضمن بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال وی، گوشه ای از سیره علمی، رفتاری و اخلاقی مرحوم هاشمی رفسنجانی باز شناخته می شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی که از استوانه های نظام مقدس اسلامی و چهره های روشن و پرفروغ دیار کریمان در پهنه های گوناگون جهاد و اجتهاد بود در نوزدهم دی ماه 95در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.


او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رییس جمهور، سه دوره رییس مجلس شورای اسلامی و سال ها رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیتهای تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

انتهای پیام/ی

سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار