نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: نباید مطالبات به حق مردم را نادیده گرفت و اگر مردم سکوت می‌کنند برای جداکردن خود از صف آشوبگران است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان درحاشیه راهپیمایی باشکوه  در محکومیت هنجار شکنی آشوبگران گفت: بصیرت مردم کشور جنگ را 8 سال، فتنه را 8 ماه و آشوب را کمتر از 8 روز پایان داد.

آیت الله ابوالحسن مهدوی با اشاره به هراس دشمنان از اقتدار نظام افزود : دشمنان  در  سال های اخیر و به خصوص اغتشاشات چند روز گذشته به دنبال ضربه زدن به آرمان های انقلاب و وحدت بین مردم بوده اند .

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه حکومت را از خود می‌دانسته و هر زمانی که مطالبه‌ای داشتند آن را در چارچوب قانون مطرح کرده‌اند ،گفت : هرچند نباید خدمات و اقدامات انجام شده مسوولان در امور اقتصادی و خدماتی را نادیده گرفت  اما باید اعتراف کنیم قصور و تقصیرهایی نیز وجود دارد.

امام جمعه موقت شهر اصفهان با بیان اینکه در  آشوبی که شکل گرفت،نباید مطالبات به حق مردم را نادیده گرفت افزود:اگر مردم سکوت می‌کنند برای جداکردن خود از صف آشوبگران است و این نباید نادیده گرفته شود.

وی به ارتباط و جاسوسی برخی از دستگیرشدگان  با دشمنان انقلاب  اشاره کرد و گفت : نیروهای نظامی و انتظامی ما اجازه شلیک نداشتند و همین باعث شد که تعدادی زخمی و به شهادت برسند.

 

انتهای پیام/م 

منبع: خبرگزاری صدا وسیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار