این ملت با ایستادگی پای آرمان ها ،سختی ها را تحمل کرده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ایران گفت : ملت ایران با ایستادگی پای آرمان ها ،سختی ها را تحمل کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امروز در جمع راهپیمایان خطاب به دشمنان نظام اسلامی گفت: با ملت ایران شوخی نکنید چرا که ما اهل شعار دادن نیستیم و همانطور که در میدان نبرد با تکفیری ها به وعده خود برای پایان داعش عمل کردیم اعلام می کنیم به زودی انتقام این حرکت ابلهانه را خواهیم گرفت.

حجت الاسلام علی شیرازی جنگ تبلیغاتی دشمن علیه ملت ایران را برای دستیابی به اهداف شوم خود ناکام دانست و گفت: مردم ایران محکم تر از همیشه پای انقلاب ایستادند و به دنیا اعلام کردند نسل اول تا چهارم انقلاب با هم تفاوتی ندارند.

وی افزود : ملت ایران با همان عشقی که در دوران جنگ تحمیلی و نبرد با تروریست های تکفری داشتند امروز هم منسجم تر از گذشته به صحنه آمدند و اهداف شوم  دشمن را ناکام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان انقلاب پس از شکست سنگین در عراق و سوریه با استفاده از هر ترفندی ازجمله جریان استعفای نخست وزیر لبنان ، تجزیه طلبی در کردستان عراق ، تحت فشار قرار دادن مردم یمن و معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برای هجمه وارد کردن به جبهه مقاومت وارد میدان شدند که  تمام این نقشه های شوم  با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام علی شیرازی باتشریح طرح جدید دشمنان نظام برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی گفت: استکبار جهانی با کشاندن ضد انقلاب به میدان، درصدد تضعیف  جمهوری اسلامی و  به چالش کشیدن امینیت کشور بود اما مردم آگاه  و هوشیار ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه به فتنه 96 هم همچون فتنه های 78 و 88 خط بطلان کشیدند.

وی افزود: ابرقدرت ها تصور کردند در فتنه فعلی کارتمام است و در اتاق های دربسته تبلیغاتی خود تحت تاثیر تبلیغات دروغین خود قرارگرفتند اما ملت باردیگر اثبات کرد با شکوه وحدت اسلامی در خط دفاع از  انقلاب ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به اعمال تحریم های اقتصادی علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: تحریم ها از زمان پیروزی انقلاب وضع شده اند اما آنان ملت ایران را نشناختند که هر زمانی احساس خطر کنند با تمام وجود از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

حجت الاسلام علی شیرازی همچنین  بر تلاش مضاعف مسوولان در  خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: این ملت با ایستادگی پای آرمان ها ،سختی ها را تحمل کرده اند و اگر مسوولان همچون ملت پای حرف ولایت بایستند سریعتر به اهداف خود دست می یابیم و دشمن جرات همین ترقه بازی ها را هم نخواهد داشت.

وی افزود: سردمداران آمریکا ، رژیم صهیونیستی ، انگلیس ، عربستان و کانادا بدانند اگر قصد مقابله با ملت بصیر ایران داشته باشند این ملت آگاه  مقابل آنان ایستادگی می کنند و  و کاخ سفید و طاغوت را به خاک ذلت می کشانند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی درمحکومیت  اغتشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار