سرمربی تیم ملی اسپانیا، یکی از حریفان کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸، به تمجید از تیم شاگردان کارلوس کی روش پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش سایت موراکو ورلد نیوز، یولن لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا که تیمش در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2018 با تیم های ایران پرتغال و مراکش دیدارخواهد کرد،در گفتگو با نشریه مارکا به اظهارنظر درباره حریفان پرداخت و از تیم ملی ایران به عنوان بهترین تیم 5 سال اخیر آسیا یاد کرد.

لوپتگی که در مورد رقبای آینده اسپانیا، گفت پرتغال "قهرمان اروپا" است، این تیم "بهترین بازیکنان تاریخ را دارد ،آنها نسل بسیار خوب و مربی با تجربه ای دارند".

وی افزود، ایران در پنج سال گذشته، بالاتر از ژاپن و کره جنوبی بهترین تیم آسیا بوده است. "

سرمربی اسپانیا در باره مراکش معتقد است این تیم بهترین تیم آفریقا است و افزود: "شیرهای اطلس" با حذف ساحل عاج، یکی از قوی ترین تیم های آفریقا، و بدون اینکه به گلی دریافت کنند به هدف شگفت انگیز خود دست یافتند.

لوپتگی درباره اسپانیا نیز گفت: فوتبال یک ورزش تیمی است و یکی از مهمترین ویژگی های اصلی ما این است که ما بازیکنان بزرگی داریم که به هدف مشترک ما متعهد هستند ، چه با توپ و چه بدون آن. "

گفتنی است ،این اولین بار نیست که سرمربی اسپانیا از تیم ملی ایران تمجید می کند وی پس از قرعه کشی رقابت های جام جهانی در روز اول دسامبر 2017 و پس از آن هم بارها از استحکام خط دفاعی تیم کی روش تعریف و تمجید کرده است.

انتهای پیام/

لوپتگی: ایران بهترین تیم 5 سال اخیر آسیا بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار