مجله معتبر فرنس فوتبال اسامی تیم 11 نفره منتخب مرحله انتخابی جام جهانی را منتشر کرد که سید جلال حسینی تنهای نماینده ایران و آسیا در این فهرست است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجله معتبر فرنس فوتبال فهرست بازیکنان منتخب مرحله انتخابی جام جهانی را تا به اینجا اعلام کرده است که سید جلال حسینی تنها نماینده ایران و آسیا در این تیم است و در کنار رونالدو ، پوگبا و چند بازیکن بزرگ دیگر قرار گرفته است.

جو هارت : دروازه بان تیم ملی انگلیس است که با کلین شیت در هر سه بازی انتخابی جام جهانی نقش بسیار بسزایی در این تیم داشته است. همچنین وی در بازی با اسلوونی با عکس العملی بسیار دیدنی باعث شد که انگلیس از باخت فرار کند.

جلال حسینی ( ایران) : مدافع تیم پرسپولیس تهران که یکی از بهترین های تیم ملی بوده است. وی در دفاع ایران نقش قابل توجهی را ایفا کرده و نگذاشته است که تا به حال دروازه این تیم در این مسابقات باز شود. جلال حسینی در این بازی ها 1 گل بسیار زیبا نیز به ثمر رسانده است.

متس هوملز ( آلمان) : در کنار بواتنگ خط مستحکم دفاع آلمان را تشکیل داده است. وی در باشگاهش نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و مقابل هامبورگ دلیل اصلی پیروزی تیمش بود. هوملز در این بازی ها یک پاس گل نیز داده است.

توبی آلدرویلد ( بلژیک) : مدافع تیم بلژیک که در تیم تاتنهام انگلیس بازی می کند. او و تیمش در این سه بازی کلین شیت کرده اند. آلدرویلد در این مسابقات یک گل نیز به ثمر رسانده است.

بنجامین موکانچو ( کامرون) : تنها نماینده آفریقا در این فهرست که در خط هافبک تیمش درخشیده است. موکانچو در تساوی تیم کامرون مقابل الجزایر عملکرد بسیار خوبی داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پل پوگبا : گرانترین بازیکن جهان که در تیم فرانسه نیز در خط هافبک بازی های خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است. پوگبا در بازی مقابل هلند در آمستردام ، گل سه امتیازی را برای خروس ها به ثمر رساند.

آندرس اینیستا ( اسپانیا) : هافبک تیم بارسلونا که مورد توجه لوپتگی قرار گرفته است. او در بازی مقابل ایتالیا و همچنین آلبانی نقش موثری را ایفا کرد.

آرتورو ویدال ( شیلی) : این هافبک که در تیم بایرن مونیخ بازی می کند، بهترین بازیکن شیلی در مرحله انتخابی جام جهانی بوده است. ویدال در این مسابقات موفق شده است 3 گل را برای تیمش به ثمر برساند.

چیرو ایموبیله ( ایتالیا) : این مهاجم موفق شده است درمرحله انتخابی جام جهانی برای کشورش سه گل به ثمر برساند. وی در بازی مقابل مقدونیه بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و در حالی که تیمش 2 بر 1 عقب بود ، دو گل به ثمر رساند تا ایتالیا شکست را با پیروزی عوض کند.

رابرت لواندوفسکی  ( لهستان) : این بازیکن در هر سه بازی تیم لهستان موفق به گلزنی شده است. او با رونالدو برای آقای گلی در مرحله انتخابی جام جهانی می جنگد و 5 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو ( پرتغال) : خط حمله آتشین تیم پرتغال در این بازی ها ، 12 گل به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو 5 تا از این گل ها را به وارد دروازه حریفان کرده و بهترین بازیکن پرتغال محسوب می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار