رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا از تنها پشیمانی اش در دنیای فوتبال گفته است که البته رد پای مسی در آن دیده می شود.

تنها پشیمانی رونالدینیو در دنیای فوتبال / همیشه پای مسی در میان استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از رسانه های برزیلی، رونالدینیو بازیکن خوش اخلاق برزیلی بیان کرده است که تنها پشیمانی اش در دنیای فوتبال این است که بیشتر در کنار لیونل مسی بازی نکرده است. در سال 2008 که رونالدینیو در آستانه جدایی از بارسلونا بود، لیونل مسی ستاره بارسلونا که تا به حال 5 توپ طلا را از آن خودش کرده است، در نیوکمپ نوپا بود. 

پس از اینکه رونالدینیو آبی و اناری پوشان را ترک کرد، پیراهن شماره 10 او به لیونل مسی رسید. رونالدینیو در این خصوص بیان کرده است :

" به هر چیزی که می خواستم رسیده ام و از این بابت بسیار خوشحال و شکرگذار هستم. اما یک پشیمان دارم و آن این است که نتوانستم خیلی در کنار لیونل مسی بازی کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم که در آغاز راهش در بارسلونا توانستم به او کمک کنم و نخستین گلش در بارسلونا را نیز با پاس من به ثمر رساند. مسی قطعا بهترین بازیکن جهان است."

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار