پلیس راه مازندران اعلام کرد:جاده چالوس از فردا ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به برقرار بودن ممنوعیت آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلی از جاده کرج به چالوس و برعکس اشاره کرد و گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در این جاده ساعت ۱۴ جمعه ۱۵ دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: آمدو شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز پنجشنبه و جمعه ۱۵ دی از جاده هراز و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: آمد وشد همه وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

 سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ دی از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه برعکس ممنوع است.

وی گفت: با توجه به بارندگی، بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌های کوهستانی مازندران همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم و آذوقه از ملزومات سفر در شرایط برفی و یخ زدگی است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.