اولین دانشجویان و دانش آموختگان رشته روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زرند پس از ۲۶ سال با حضور در این دانشگاه ضمن تجدید خاطره با اساتید خود ملاقات و خاطرات خوش دوران دانشجویی راگرامی داشتند.

گردهمایی دانشجویان  دور اول دانشگاه آزاد اسلامی زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ابتدای این مراسم دکتر علیرضا مرادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و ابراز خرسندی از حضور در این جمع فرهیخته و بانشاط گفت: اولین‌ها پر از خاطره اند، اولین‌ها خود خاطره اند، اولین‌ها پر از عشق و محبت و عاطفه اند اصلا اولین‌ها خود عشقند، این دورهمی با حضور بنیانگذار دانشگاه استاد آل طه معنی پیدا کرده و این عشق و محبت فقط بواسطه حضور این عزیز بزرگوار بوده و این رشد و توسعه نیز بخشی از محبت درونی و قلبی ایشان است.

مرادی در ادامه افزود: امروز که در این جمع باصفا قرار گرفتم نتیجه تلاش بزرگ مردان و بزرگ زنانی را دیدم و به شعف رسیدم که روزی با دست خالی کاری کردند ستودنی و ما امروز اگر در این مکان با اینهمه امکانات دور هم جمع شدیم فقط به واسطه برکت شهریه تحصیل شما در اوایل دهه هفتاد است تا به امروز آن نهال به درختی تنومند تبدیل شده که سایه سارش تن و جان این سرزمین را نوازش کرد.

رییس دانشگاه آزاد واحد زرند تصریح کرد: فردای علمی این سرزمین قدردان این تلاش‌ها خواهد بود که توانستید بدون وابستگی به بودجه دولتی و بدون اتکا به اقتصاد نفتی این فضای آموزشی را به بزرگترین و مجهزترین واحد آموزش عالی شهرستان تبدیل کنید تا آیندگان نیز از ثمرات و برکات آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان از اولین فارغ التحصیلان این دانشگاه خواست ارتباطشان را با دانشگاه خود قطع نکرده و همچنان برای رشد بیشتر این مجموعه یاری رسان باشند.

در ادامه این نراسم اساتید و دانشجویان با ارائه خاطره یاد دوران تحصیل خود را گرامی داشتند و از رشد و توسعه این واحد دانشگاهی که روزی در یک ساختمان استیجاری و با کمبود‌های مختلف به تحصیل می‌پرداختند شگفت زده شده بودند.

لازم به ذکر است این دانشگاه سال ۱۳۶۹ تاسیس و سال ۱۳۷۰ با پذیرش ۱۵۰ دانشجو در دو رشته روانشناسی عمومی و زمین شناسی فعالیت رسمی خود را در ساختمان استیجاری موسسه خیریه امام سجاد (ع) آغاز کرد.

این دانشگاه امروزه با ۲۴۰۰۰ متر فضای آموزشی، اداری، رفاهی و فرهنگی،  ۴۲ عضو هیات علمی تمام وقت، بالغ بر ۴۲۰۰۰ جلد کتاب، ۵۰۰۰  فارغ التحصیل و ۶۲ کارمند جز واحد‌های دانشگاهی بزرگ استان کرمان محسوب می شود.

انتهای پیام/ح

دیداردانشجویان دانشگاه آزاد بعد از26سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جرجافکی
۲۰:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
درود بر حاج آقا آل طاها اولین رئیس دانشگاه آزاد زرند و همچنین درود بر اساتید محترم دانشگاه که در دورهمی هفتم دیماه بعضی از آنها را از نزدیک زیارت کردیم.
امید است در دورهمی بعدی شاهد حضور همه دانشجویان ورودی 70 و سایر اساتید محترم باشیم